Veiledning ved klage for bedriftskunder
Er du uenig i avgjørelsen i din forsikringssak? Her er oversikten over klagemulighetene du som bedriftskunde har i Tryg.
Hvordan gå frem dersom man er uenig i en avgjørelse?
Dersom du er uenig i avgjørelsen i en forsikringssak, kan ta kontakt med avdelingen i Tryg som behandlet saken din. Hvis saken kan løses på denne måten, vil det være enklest og hurtigst for begge parter.
Hvis du fortsatt ikke er fornøyd med avgjørelsen etter henvendelsen til avdelingen, har du forskjellige klagemuligheter.
Klager vedrørende din skadeforsikring
Klager vedrørende skadeforsikringer kan du rette til Kvalitetsavdelingen i Tryg, som vil se på saken med nye øyne og gi sin vurdering.
Postadresse:
Tryg Forsikring
Kvalitet, 5F1
Postboks 7070
Folke Bernadottesvei 50
5020 Bergen
Kommer du ikke til enighet med Tryg?
Hvis du ikke kommer til enighet med Tryg kan du klage til Finansklagenemnda.