Ny løsning for betaling og fakturering

Vår nye betaling- og faktureringsløsning har en rekke endringer som gjør det enklere å få oversikt over fakturaene. Kort oppsummert innfører vi unikt KID-nummer på fakturaene, tilrettelegger for EHF, og samler opp endringer slik at du kun får én faktura i måneden på endringene. Dette håper vi gjør det enklere og bedre å være kunde hos Tryg.

NB! Ny faktureringsløsning gjelder ikke for avtaler med konsernbil-produktet eller aktiv avtalegiro. For å deaktivere avtalegiro, må du ta kontakt med banken din. 

 

Her er en oppsummering av de viktigste endringene: 

 

  • Endringer samles opp 
    Gjør du flere endringer på avtalen i løpet av en periode, vil disse bli samlet opp slik at fakturaer og kreditnoter knyttet til endringene sendes ut maksimalt en gang per måned. Det gir deg færre e-poster fra oss.  

          PS! Dette påvirker ikke antall betalingsterminer du har avtalt med oss. De fortsetter som før. 
 

  • Kreditnotaer for endringer som reduserer prisen 
    Hvis du har gjort en endring som har redusert prisen på forsikringen din, vil du motta en kreditnota som spesifiserer hvilke produkt du har endret på og hvilken periode som er blitt tilbakeført. 
     
  • Unikt KID-nummer på hver faktura 
    Hver faktura har nå et unikt KID-nummer. Dette gjør det enklere for deg og oss å identifisere nøyaktig hvilken faktura du har betalt.  
     
  • Status på innbetalinger 
    Nå når hver faktura har et unikt KID-nummer, kan vi gi en nøyaktig status på hver faktura inne på Min Bedrift. 
     
  • Tilrettelagt for elektronisk handelsformat (EHF)  
    Den nye løsningen er tilrettelagt for EHF og vil være både tids- og kostnadsbesparende. Les mer om EHF på Elektronisk handelsformat (EHF) | Anskaffelser.no 

 

 

 

Har du spørsmål om fakturaløsningen?

Du er velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter