Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

BankID oppdaterer sine systemer 
BankID oppdaterer sine systemer i dag fra kl. 08-11. Du kan derfor oppleve problemer med å logge inn på Min side / Min bedrift, kjøpe forsikring og melde skade. Vi ber deg prøve igjen litt senere.

Viktig informasjon om endringer av eFaktura. Les mer her. 

Min bedrift blir snart enda bedre
Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min bedrift ikke fungerer som de skal. Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi oppdaterer systemene våre
Det er derfor ikke mulig å kjøpe bilforsikringer for øyeblikket. Vennligst prøv igjen senere.

Vi oppdaterer systemene våre
Det er derfor ikke mulig å kjøpe firmabilforsikring for øyeblikket. Vennligst prøv igjen senere.

Vi oppdaterer systemene våre
Det er derfor ikke mulig å kjøpe firmabilforsikring for øyeblikket. Vennligst prøv igjen senere.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Bedriftsforsikringer