Vi oppdaterer systemene våre fra fredag kl. 18:00 til mandag kl. 07:00
I helgen vil vi jobbe for å gi deg raskere og bedre tjenester på nett. Min side, Min bedrift, kjøp, skademelding og andre selvbetjeningsløsninger vil bli påvirket og kan være ustabile.

Purring på innsendt skadesak gir lenger svartid
Vi har ikke glemt deg! Det er for tiden mange som lurer på når de får svar på skaden de har meldt, dette gjør at svartiden blir lenger. Vi behandler alle innsendte skadesaker fortløpende, og vil gi tilbakemelding så fort skadesaken din er behandlet.

Vi oppdaterer systemene våre.
Du kan derfor oppleve noe ustabilitet i skadeskjema, på Min bedrift og ved kjøp av forsikring på nett. Vennligst prøv igjen senere.

Meld skade

Meld skaden 24 timer i døgnet i våre digitale skadeskjema.

For noen skjema vil vi be om at du logger deg inn på Min Bedrift. 

Ønsker du å klage?

Om du er uenig i utfallet i din skadesak, kan du gi oss en tilbakemelding.

Se dine klagemuligheter

Forsikringssvindel

Tryg jobber daglig med å bekjempe forsikringssvindel.

Les mer om forsikringssvindel