Våre kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å kontakte oss. Vi beklager så mye!

Vi oppdaterer systemene våre. Prisberegner, skadeskjemaer, Min side og Min bedrift kan derfor være ustabil. Ønsker du tilbud på forsikring kan du kontakte oss her.

Koronaviruset

Tryg dekker avbestilling av alle privat- og bedriftsreiser til utlandet i perioden 14. mars - 14. april. Vi dekker også evakuering/tidligere hjemreise.

Se hvordan vi kan hjelpe din bedrift

Våre skademeldingsskjema er for tiden ustabile grunnet stor pågang. Vi beklager dette og ber deg derfor prøve igjen senere. Man kan melde skaden inntil ett år etter at den har oppstått.

Meld skade

Meld skaden 24 timer i døgnet i våre digitale skadeskjema.

For noen skjema vil vi be om at du logger deg inn på Min Bedrift. 

Ønsker du å klage?

Om du er uenig i utfallet i din skadesak, kan du gi oss en tilbakemelding.

Se dine klagemuligheter

Forsikringssvindel

Tryg jobber daglig med å bekjempe forsikringssvindel.

Les mer om forsikringssvindel