Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Veiledning ved klage for bedriftskunder

Er du uenig i avgjørelsen i din forsikringssak? Her er oversikten over klagemulighetene du som bedriftskunde har i Tryg. 

Hvordan gå frem dersom man er uenig i en avgjørelse?

Dersom du er uenig i avgjørelsen i en forsikringssak, kan ta kontakt med avdelingen i Tryg som behandlet saken din. Hvis saken kan løses på denne måten, vil det være enklest og hurtigst for begge parter.

Kontakt oss

Hvis du fortsatt ikke er fornøyd med avgjørelsen etter henvendelsen til avdelingen, har du forskjellige klagemuligheter.

Klager vedrørende din skadeforsikring

Klager vedrørende skadeforsikringer kan du rette til Kvalitetsavdelingen i Tryg, som vil se på saken med nye øyne og gi sin vurdering.

Send din klage

Postadresse:

Tryg Forsikring 
Kvalitet, 5F1 
Postboks 7070 
Folke Bernadottesvei 50 
5020 Bergen 

Kommer du ikke til enighet med Tryg?

Hvis du ikke kommer til enighet med Tryg kan du klage til Finansklagenemnda.