Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Nordea card insurance

Card insurance through Nordea

As a Nordea cardholder, you can easily report travel claims online. Report travel claims such as cancellations, lost luggage, delays, illness and more here.

What information do I need to fill in the claim form?

  • Your card number.

  • Date and total cost charged for the relevant journey.

  • Personal details of the person/people seeking compensation.

  • Documentation and pictures related to the case - we request these if necessary.

  • Feel free to digitize tickets, receipts, referrals, police reports et cetera, by photographing them with a mobile phone.

  • Overview for all lost/damaged items, as well as their purchase date(s), purchase price(s) and current price(s).

     

Do you want to file a claim in English?

Select the relevant claim form below.

Cancellation

Luggage

Illness

Luggage delays

Transport delays

Car hire excess waiver insurance

 

For Norwegian click here