Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Kortforsikring via Nordea

Kortforsikring via Nordea

Her kan du som Nordea-kortkunde enkelt melde inn reiseskader på nett. Reiseskader som blant annet avbestilling, tapt bagasje, forsinkelse, sykdom med mer.

Hvilke informasjon trenger jeg for å fylle ut skademeldingen?

  • Kortnummer.

  • Dato og sum for belastning av aktuell reise.

  • Personalia for den eller de som søker erstatning.

  • Dokumentasjon og bilder i saken, vi ber om dem ved behov.

  • Digitaliser gjerne billetter, kvitteringer, henvisninger, politianmeldelse og lignende ved å fotografere dem med mobilen. 

  • Oversikt over alle tapte/skadede gjenstander, når de ble anskaffet, innkjøpspris og dagens pris. 

     

Meld skade

For English click here