Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Nettsiden vår blir snart enda bedre
Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring ikke fungerer helt som det skal. Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Vi opplever ustabilitet med å melde skade, tap og sykdom akkurat nå
Vi jobber på spreng for å få det tilbake i tjeneste. Takk for tålmodigheten – prøv igjen snart.

Rammet av naturkatastrofe på ferie?
Oppstår det naturkatastrofe på reisemålet du oppholder deg på, alltid forhold deg til retningslinjene fra lokale myndigheter. Les mer her.

Klikk her for å lese kvitteringen din Klikk her for å lese kvitteringen din

Vi har mottatt meldingen

Det kan dessverre ta litt tid før vi får startet på saken din. Når vi har startet saksbehandlingen, vises saken på Min bedrift.

Har du reiseforsikring via fagforening eller kredittkort, vises ikke saken på Min bedrift.

Du trenger ikke sende inn dokumentasjon i saken før vi eventuelt ber deg om dette.

Har du tilleggsinformasjon eller spørsmål om saken, kan du sende e-post:

I saker angående reiseforsikring:reiseskade@tryg.no
I saker angående husforsikring, innboforsikring, verdigjenstandsforsikring eller husdyr:bygning.eiendeler@tryg.no
I saker angående bilforsikring:bilskade@tryg.no
I saker angående personskade:personskade@tryg.no