Purring på innsendt skadesak gir lenger svartid
Vi har ikke glemt deg! Det er for tiden mange som lurer på når de får svar på skaden de har meldt, dette gjør at svartiden blir lenger. Vi behandler alle innsendte skadesaker fortløpende, og vil gi tilbakemelding så fort skadesaken din er behandlet.

Vi oppdaterer systemene våre.
Du kan derfor oppleve noe ustabilitet i skadeskjema, på Min bedrift og ved kjøp av forsikring på nett. Vennligst prøv igjen senere.

Meld reiseskade

Vi har gjort det enkelt å melde skader på nett.

Over 70% av våre kunder velger å melde skaden digitalt, da mange skader da automatisk vil bli oppgjort på stedet og vi sikrer deg den raskeste behandlingen av din skadesak.

Trenger du å snakke med oss, gir vi selvsagt trygg og god rådgvning, men selve skaden kan du registrere raskt og enkelt på nett. 

Velg skadeskjema nedenfor og logg inn med din private Bank ID. For at bedriften skal vite hvem som melder skade på deres forsikringsavtale, vil du bli bedt om å identifisere deg med Bank ID. Informasjonen vil ikke bli brukt utover dette formål.

Se hvordan du enkelt melder reiseskade på nett.

Trygt, raskt, enkelt

Kontakt oss

Trenger du øyeblikkelig hjelp?

Kontakt Tryg Alarm på + 47 55 17 10 01 dersom du er på reise og blir syk, blir skadet eller har behov for annen øyeblikkelig hjelp.

Reiseskade holder åpent:

Vår chatbot Mia kan også svare på spørsmål om reise hele døgnet.

Gå til kundesenter

Telefonnummer

Ord og uttrykk - Reise