Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Klikk her for å lese kvitteringen din Klikk her for å lese kvitteringen din

Vi har mottatt meldingen

Det kan dessverre ta litt tid før vi får startet på saken din. Når vi har startet saksbehandlingen, vises saken på Min bedrift.

Har du reiseforsikring via fagforening eller kredittkort, vises ikke saken på Min bedrift.

Du trenger ikke sende inn dokumentasjon i saken før vi eventuelt ber deg om dette.

Har du tilleggsinformasjon eller spørsmål om saken, kan du sende e-post:

I saker angående reiseforsikring:reiseskade@tryg.no
I saker angående husforsikring, innboforsikring, verdigjenstandsforsikring eller husdyr:bygning.eiendeler@tryg.no
I saker angående bilforsikring:bilskade@tryg.no
I saker angående personskade:personskade@tryg.no