Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Få papirløs avtale

Papirløs avtale betyr at avtaledokumentene ikke lenger skrives ut og sendes i posten, men lagres og vises på Min Bedrift.

Slik blir du papirløs

Logg inn på Min Bedrift. Når du har logget inn, dukker det opp et vindu om du ønsker papirløs avtale. Om du ikke får opp et pop up-vindu, kan du gå inn på innstillinger og huke av for «Ja» på «Papirløs avtale ».

Sjekk også at e-postadressen og mobilnummer vi har registrert er riktig, slik at du mottar varslinger. Du kan når som helst endre på denne hvis den er feil eller mangler. Når vi legger ut nye forsikringsdokumenter, sender vi en varsling til deg på SMS og/eller e-post.

På Min Bedrift vil avtalen din alltid være oppdatert og lett tilgjengelig. I Min Bedrift kan du i tillegg gjøre endringer i avtalen din, melde om skader og følge saksgangen i innmeldte skadesaker.

Merk at for de brukere som har et morselskap og tilhørende datterselskap i Min bedrift og morselskapet har valgt papirløs avtale, betyr dette at datterselskapet også blir satt til papirløs avtale. Dersom datterselskapet fortsatt ønsker papir, vennligst ta kontakt med oss så ordner vi det.

 

Logg inn Bedrift