Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi opplever for øyeblikket noen tekniske problemer. Dersom du skal melde skade, ber vi deg komme tilbake senere.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer
Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Behandling og personskader

Velg skadeskjema nedenfor, logg inn og meld din skade.

Se hvordan du enkelt bruker din behandlingsforsikring.
 

Har sykdom eller ulykke oppstått på reise? Da må du melde skaden på reiseforsikringen.

Send inn ny informasjon i pågående sak

Har det skjedd noe nytt som påvirker saken din, eller var det noe du ikke fikk med når saken ble meldt? Send inn ny informasjon og dokumentasjon i en pågående skadesak, som kvitteringer, kontaktinformasjon til vitner eller lignende.

Send inn ny informasjon
PS! Ha skadenummeret ditt klart.

 

Kan vi hjelpe deg?

Snakk med en skaderådgiver på chat eller telefon mellom 08 og 15 på hverdager, eller få svar fra vår chatbot hele døgnet.

Telefonnummer

Ord og uttrykk - Person