Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Forsinket bagasje

Det hender at bagasjen ikke kommer fram samtidig som deg. Da hjelper reiseforsikringen deg.

Hva erstattes?

Med Reise Ekstra  erstattes utgifter til innkjøp av nødvendige klær, toalettsaker og lignende etter spesifisert kvittering med inntil kr 5 000 per person.

Med vanlig reiseforsikring erstattes utgifter til innkjøp av nødvendige klær, toalettsaker og lignende etter spesifisert kvittering med inntil kr 2 000 per person.

Husk bekreftelse om forsinket bagasje

For at du skal få erstattet utgifter i en slik situasjon, må du huske å få en bekreftelse om forsinket bagasje fra transportør eller reisearrangør.

Få et tilbud på reiseforsikring