Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

BankID oppdaterer sine systemer 
BankID oppdaterer sine systemer i dag fra kl. 08-11. Du kan derfor oppleve problemer med å logge inn på Min side / Min bedrift, kjøpe forsikring og melde skade. Vi ber deg prøve igjen litt senere.

Nettsiden vår blir snart enda bedre
Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side ikke fungerer som de skal. Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Er du rammet av uvær?
Meld din skade herSkaden kommer straks til en skadebehandler uten at du må stå i telefonkø. Du får tilbakemelding med skadenummer og videre saksgang.

Les hva du kan gjøre for å begrense skadeomfanget og hva du bør gjøre ved stormskader.

Meld skade blir snart enda bedre
Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer. Dette kan bety at Meld skade ikke fungerer som den skal. Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke siden igjen.

Vi opplever for øyeblikket noen tekniske problemer. Dersom du skal melde skade, ber vi deg komme tilbake senere.

Nedetid åpne sider

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Utdanningsforbundet og NITO oppdaterer systemene sine
Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som det skal for medlemmer av Utdanningsforbundet og NITO. Vi ber alle dette gjelder om å prøve igjen etter kl. 18:00 i dag.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Meld skade

Meld skaden 24 timer i døgnet i våre digitale skadeskjema.

Er du privatkunde, kan du senere følge saken din på Min side

Send inn ny informasjon i pågående sak

Har det skjedd noe nytt som påvirker saken din, eller var det noe du ikke fikk med når saken ble meldt?
Send inn ny informasjon og dokumentasjon i en pågående skadesak, som kvitteringer, kontaktinformasjon til vitner eller lignende.

Send inn ny informasjon

PS! Ha skadenummeret ditt klart.