Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Meld skade blir snart enda bedre
Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer. Dette kan bety at Meld skade ikke fungerer som den skal. Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke siden igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

For informasjon om skogbrannene på Rhodos, se denne siden.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Veiledning ved klage på forsikringssak

Er du uenig i avgjørelsen av din forsikringssak? Her kan du se hvilke klagemuligheter du som kunde har i Tryg. 

Sammen finner vi en god løsning

Dersom du ikke er enig i vår avgjørelse, ønsker vi at du først kontakter avdelingen i Tryg som har behandlet forsikringssaken din. Det er enklest og hurtigst for begge parter, hvis saken kan løses på denne måten.

Kontakt oss

Kvalitetsavdelingen

Hvis du fortsatt ikke er fornøyd med avgjørelsen etter henvendelsen til avdelingen, kan du rette klagen til Kvalitetsavdelingen i Tryg, som vil se på saken med nye øyne og gi sin vurdering. 

Send din klage

Finansklagenemda

Dersom du ikke kommer til enighet med Tryg Forsikring etter en klage til Kvalitetsavdelingen, kan du gå videre med klagen din til Finansklagenemda.

Her kan du kontakte Finansklagenemda:

Postboks 53, Skøyen
0212 Oslo

Telefon: 23 13 19 60
Faks: 23 13 19 70

Finansklagenemda