Hvilken informasjon er det lurt å ha tilgjengelig ved melding av skade?
Avtalenummeret ditt. Dette finner du på forsikringskortet, i forsikringsbeviset eller på Min Side.
Hvis du har forsikring gjennom arbeidsgiver, får du nummeret fra arbeidsgiveren din.
Personalia for den eller de som søker erstatning.
Dokumentasjon og bilder i saken, vi ber om dem ved behov.
Oversikt over skadede gjenstander.
Hva skjer etter at jeg har sendt inn skademeldingen?
Enkle skader som er meldt på nett ferdigbehandles med en gang og du mottar oppgjøret ditt fortløpende. Trenger vi mer informasjon, tar vi kontakt med deg i løpet av 1-2 arbeidsdager.
Hva skjer etter at Tryg har registrert skademeldingen min?
Så snart henvendelsen din er registrert hos oss, får du bekreftelse på e-post.
Enkle saker som meldes på nett ferdigbehandles raskt.
Trenger vi mer informasjon, tar vi kontakt med deg i løpet av 1-2 arbeidsdager.
Vi samarbeider med fagfolk, og hvis du trenger hjelp, involverer vi disse umiddelbart.
Ved behov følger vi opp saken din mot andre selskap eller parter.