Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Meld skade

Meld skaden 24 timer i døgnet i våre digitale skadeskjema.

Er du privatkunde, kan du senere følge saken din på Min side

Send inn ny informasjon i pågående sak

Har det skjedd noe nytt som påvirker saken din, eller var det noe du ikke fikk med når saken ble meldt?
Send inn ny informasjon og dokumentasjon i en pågående skadesak, som kvitteringer, kontaktinformasjon til vitner eller lignende.

PS! Dersom du allerede har vært i kontakt med Tryg Alarm og skal melde en skade, må du fylle ut en skademelding i stedet for å sende inn tilleggsinformasjon.

Send inn ny informasjon

PS! Ha skadenummeret ditt klart.