Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Behandling og personskader

Velg skadeskjema nedenfor og logg inn med din private Bank ID. 

Hvorfor spør vi om Bank ID? For at bedriften din skal vite hvem som melder skade på deres forsikringsavtale, vil du bli bedt om å identifisere deg med Bank ID.

Visste du at over 70% av våre kunder velger å melde skaden digitalt? Mange skadesaker kan gjøres opp automatisk på nett, og dermed er digital skademelding den raskeste og mest effektive måten å få behandlet din sak på. Dersom du trenger eller ønsker å snakke med oss, er du selvsagt alltid velkommen til å ta kontakt. Du finner vår kontaktinformasjon nederst på denne siden. 

Kontakt oss

Ring 915 04040

Vårt skadesenter er åpent:

Mandag-fredag: 08-15

Vår chatbot Mia kan også svare på spørsmål om behandling og personskader hele døgnet, raskt og enkelt. 

Gå til kundesenter

Start chat

Start chat

Telefonnummer

Ord og uttrykk - Person