Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Obos - Kontakt oss

Melding til forsikringsselskapet kan gjøres på denne e-post 

Eller ring oss på 22 86 83 98

 

Meld skade:

Ved brann: Ring brannvesenet på telefon 110

Ved vannutstrømming: Ring lokal rørlegger med vaktordning

Ved behov for annen akutt bistand: Ring oss på telefon: 915 04040 (døgnvakt)

 

Hva vi kommer til å spørre deg om: 

  • Hvor har skaden skjedd?
  • Vi trenger opplysninger om boligselskapets navn, og hvilken leilighet som er skadet; eiers navn og adresse og gjerne leilighetsnummer.
  • Er flere leiligheter berørt? Vi trenger informasjon om alle som er berørt, og telefonnummer til dem som kan skaffe tilgang til alle skadede leiligheter og eventuelt fellesareal på dagtid.
  • Hva ser ut til å være skadeårsaken?
  • Når har skaden oppstått?
  • Har dere sørget for skadebegrensning og/eller foreløpig utbedring?
  • Vi gir gode råd og tips inntil hjelpen er på plass.
  • Er politiet varslet? Ved innbrudd, hærverk eller branntilløp skal politiet varsles parallelt.