Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

For informasjon om skogbrannene på Rhodos, se denne siden.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Skade på kjøretøy

Velg skadeskjema nedenfor og logg inn med din private Bank ID. 

Hvorfor spør vi om Bank ID? For at bedriften din skal vite hvem som melder skade på deres forsikringsavtale, vil du bli bedt om å identifisere deg med Bank ID. Informasjonen vil ikke bli brukt utover dette formål.

Visste du at over 70% av våre kunder velger å melde skaden digitalt? Mange skadesaker kan gjøres opp automatisk på nett, og dermed er digital skademelding den raskeste og mest effektive måten å få behandlet din sak på. Dersom du trenger eller ønsker å snakke med oss, er du selvsagt alltid velkommen til å ta kontakt. Du finner vår kontaktinformasjon nederst på denne siden. 

Har du forsikring hos Codan Forsikring?

Skader som oppstår før forsikringen har startet hos Tryg, skal meldes til og behandles av Codan.

Kontakt oss

Trenger du veihjelp?

For veihjelp kan du ringe 915 04040 og følge menyvalgene, eller du kan bestille hjelp på nett med noen få tastetrykk.

Vår bilskadeavdeling er åpen:

Gå til kundesenter

Start Chat

Start Chat