Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Bilmekaniker på verksted

Hva skjer hvis du kolliderer?

Å kollidere med en annen bil er en ubehagelig situasjon å havne i, og man lurer kanskje på hva som skjer videre. Siden flere er involvert, er det vanskelig å beregne hvor lang tid det tar å behandle en slik skade. Vi har et mål om få deg tilbake til en normal hverdag så raskt som mulig.

Hva du kan forvente

Trykk på punktene under for å se hva du kan forvente etter at du har registrert skaden hos oss:

  • Har du fått bilskade?

    Meld skaden 24 timer i døgnet i vårt digitale skadeskjema.

    Meld skaden

    NB!
    Dersom andre kjøretøy enn din egen bil IKKE er involvert i situasjonen skal du melde skade via:
    Skade på eget kjøretøy.

Ofte stilte spørsmål