Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

  1. Tryg Magasinet

Norges hyggeligste håndverker signerer avtale med Tryg

Robin Hundal ble vinner av Norges Hyggeligste Håndverker. Etter sterk konkurranse fra ulike aktører falt til slutt valget på Tryg Forsikring.

norges hyggeligste håndverker

- Jeg har god erfaring med Tryg Forsikring i mitt private kundeforhold. I tillegg har Tryg gitt meg en veldig god oppfølging og forståelse for hva som er viktig for min bedrift, sier Hundal.

Han driver nå firmaet Hundal Bygg som har gått fra to til 12 ansatte på få år, og er nå totalleverandør på flere store prosjekter i Oslo-området.

Tok saken i egne hender

I 2020 skulle Robin renovere egen bolig, men midtveis i prosjektet gikk firmaet han hadde leid inn konkurs. Etter flere anbud var prisene så høye at han tok saken i egne hender.

- Jeg sto med et hus uten tak og de anbudene jeg fikk bar preg av situasjonen vi sto i og leverandører som tok overpris. Dermed startet jeg et eget firma og tok saken i egne hender.

Robin Hundal
Robin Hundal

Ett prosjekt ble til flere, og det gode ryktet begynte å spre seg raskt. Etter kort tid kunne firmaet skimte med 12 ansatte og mye kompetanse

-  Nå har vi egne tømrermestere, snekkere, muremestere, flisleggere, blikkenslagere og malere. Vi får store oppdrag og det er en glede å ha mange fornøyde kunder.

-  Arbeidet snakker for seg selv

Selv om Robin ikke bruker mye tid på markedsføring, renner kundene inn.

- Det som motiverer meg er fornøyde kunder. Helt fra starten har vi opplevd god tilgang på jobber. Vi hører ofte at vi har blitt anbefalt fra andre, noe som er veldig hyggelig.

- Jeg har troen på at det viktigste vi gjør er å lytte til kundene og alltid etterlate oss kvalitetsarbeid.

På få år har Robin gått fra nyetablert firma til å vinne Norges Hyggeligste Håndverker.

-  Jeg skal ansette en prosjektleder for å avlaste meg. Målet er ikke å vokse raskest mulig. Målet er å alltid ha fornøyde kunder og en jevn og sunn vekst, sier Hundal.