Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Min side blir snart enda bedre
Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side ikke fungerer som de skal. Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Telenor-kunder har problemer med å nå oss på telefon. Vi jobber med å løse saken, og anbefaler i mellomtiden at du benytter chat for å få hjelp og svar på dine spørsmål.

Kollektive forsikringer

En kollektiv forsikring er en forsikring du får tilgang til som medlem i et forbund eller en annen type organisasjon. Det vil si at du er forsikret som del av en gruppe, der alle får samme forsikringsavtale og like vilkår.

Forsikringer på Min side

Har du forsikring gjennom NITO, får du oversikt over både kollektive og private forsikringer på Min side. Har du forsikring gjennom Utdanningsforbundet, vil du se dine kollektive forsikringer på Min side dersom du også har én eller flere private forsikringer hos Tryg.

Er du forsikret gjennom andre forbund eller organisasjoner, vil du dessverre ikke kunne se kollektive forsikringer på Min side. For å finne informasjon om disse, må du besøke nettsiden til organisasjonen du er medlem i.

Meld skade

Du kan melde skade hele døgnet via våre digitale skadeskjemaer. Skaden må registreres digitalt for at vi skal kunne hjelpe deg videre. Velg type skade du vil melde og deretter skjemaet som passer best for skaden som har oppstått. Logg inn og fyll ut skadeskjemaet.

Meld skade

Når skaden er meldt

Etter at du har meldt skaden vil du motta en bekreftelse på e-post. Skademeldingen vil deretter behandles av Tryg. Vær oppmerksom på at skader du har meldt på kollektive forsikringer ikke vil være synlig på Min side.

Har du rett på erstatning, overfører vi beløpet til ditt registrerte kontonummer. Dersom vi har behov for mer informasjon kontakter vi deg.

Behandling av saker som gjelder personskader og sykdom tar ofte lengre tid enn andre typer skader.

Medlemsfordeler

Tryg samarbeider med mange organisasjoner. Er du medlem i en av dem, kan du få ekstra fordeler og gode priser på forsikring.

Se våre samarbeidspartnere

Les mer om hva kollektive forsikringer er