Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Angrerett

Du har rett til å angre på kjøpet av din forsikring. Vil du benytte deg av angreretten, kan du fylle ut angrerettskjema og sende det til oss på e-post. 

Vi gjør oppmerksom på at vår livsforsikring og IPS pensjonssparing leveres av Nordea Liv. Ønsker du å angre kjøp av disse produktene, må du derfor logge inn i Persondialogen på nordealiv.no.

Når avsluttes forsikringen?

Forsikringen avsluttes fra den datoen du sender skjemaet, eller informerer oss om at angreretten benyttes. Vi vil da avslutte din forsikringsavtale i Tryg, og du må selv sørge for å opprette nye forsikringer i et annet forsikringsselskap. Dersom angreretten benyttes før forsikringen har startet vil forsikringen avsluttes fra din startdato.

Hvor lenge gjelder angreretten?

Du har 14 dagers ubetinget angrerett fra kjøpsdato. Merk at i løpet av denne tiden kan Tryg ha sagt opp din avtale i ditt tidligere forsikringsselskap. Sørg derfor for å opprette nye forsikringer i et annet selskap etter at du har benyttet angreretten.

Hvordan benytter jeg meg av angreretten?

Last ned angrerettskjemaet nedenfor.

Når det er fylt ut kan sende det til oss på e-post: angrerett@tryg.no

Angrerettskjema

   

Vanlige spørsmål