Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Falck

Ny leverandør av alarmtjeneste

Fra og med 30. september 2016 overtar Falck Global Assistance (Falck) som Trygs leverandør av alarmtjeneste på reise.

Falck erstatter dermed SOS International, som var tidligere leverandør. Dette innebærer ingen endringer i tjenestene som tilbys. Tryg-kunder blir betjent fra Falcks nasjonale alarmsentral lokalisert i Oslo.

Kontaktinformasjonen på eksisterende reisekort blir automatisk videreført til ny alarmleverandør. Dette gjelder både telefonnummer, telefax, e-postadresse og postadresse. Dette sikrer at alle forsikrede får nødvendig hjelp og bistand.

Bedrifter kan selv bestille nye reisekort til de ansatte som omfattes av reiseforsikringen ved å logge seg inn på MinBedrift, eller her.  Alternativt kan du ta kontakt med Tryg som sørger for at nye reisekort utstedes de forsikrede.

Se mer om Tryg Alarm her.  

Se også:

Her blir Carsten hentet hjem