Sikker bedrift - Alarm

Sikker Bedrift Alarm – sikringspakke mot innbrudd gir færre skader og større trygghet.

  • Grunnpakke alarm inneholder alt en liten virksomhet trenger for å sikre bedriften mot innbrudd
    • Komponenter med markedsledende standard og funksjonalitet
    • Meget brukervennlig og funksjonell app
  • Oppstart kr. 500,-
    • Månedspris kr. 465,- dekker inntil 10 komponenter
  • Har bedriften spesielle sikringskrav, koordinerer vi dette i felleskap
  • Flere tjenester kan supplere bedriftens alarm – som utendørs kameraovervåkning eller vektertjenester.

 

Våre felles Trygghetsgarantier er unike i markedet:

  • Alarm grunnpakke monteres gratis innen 10 virkedager. Dersom monteringsfrist brytes, får du 1 måned med gratis abonnement 
  • Ved innbrudd, eller forsøk på innbrudd, dekker vi kostnaden med abonnement i inntil 12 måneder. Vi krever løpende kundeforhold og at forholdet er anmeldt til Politiet.
  • Ved utløst alarm, vil en vekter sikre skadested, sørge for dokumentasjon og koordinere nødvendige skadebegrensende tiltak i samarbeid med Tryg. Vekter har fullmakt til å sikre skadested med inntil kr. 150.000. Nødvendige tiltak kan være bytting av låser, skifting av glass eller opprydning på stedet. Vekter står på stedet til åsted er sikret, uten at kunde trenger å være tilstede.
  • Bedriften får halv egenandel (maks kr. 15.000) ved innbrudd, brann- eller vannskade
  • Har bedriften forsikret maskiner, inventar og løsøre under avtalen, dekker vi ditt avbruddstap fra første time
  • Du kan være trygg på at alarmen fungerer som den skal 24/7. App’en vil umiddelbart gi deg og Avarn Security tilbakemelding ved malfunksjon. Om problemet ikke lar seg løse gjennom veiledning på telefon, vil Avarn Security koble på teknisk support innen 48 timer.

Tryg har opprettet et eget kontaktsenter for Sikker Bedrift tlf.nr. 55 17 18 11 som kan kontaktes om spørsmål vedrørende alarm eller forsikring. 

 

Få tilbud