Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Høstkampanje! Nå får du 20 % nettrabatt på forsikringer hos Tryg. t

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer
Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Opprett AvtaleGiro

Med AvtaleGiro trekkes regningene automatisk på forfallsdato. Se hvordan du oppretter AvtaleGiro.

Det er enkelt å opprette AvtaleGiro, og det finnes flere måter å gjøre det på:

  • Opprett AvtaleGiro i nettbanken

    AvtaleGiro oppretter du i forbindelse med betaling av faktura i nettbanken.

  • Opprett AvtaleGiro via Min side

    Når kundesenteret har lagt inn AvtaleGiro på avtalen din vil det synliggjøres en knapp for aktivering av AvtaleGiro på Min side. Når du klikker på aktiveringsknappen vil du sendes til Nets, hvor du enkelt aktiverer ønsket betalingsløsning med BankID.

  • Opprett AvtaleGiro via mail

    Dersom kundesenteret har lagt inn AvtaleGiro på din forsikringsavtale, kan du be dem om å sende en mail med link til aktivering av AvtaleGiro. Når du klikker på aktiveringslinken i mailen sendes du til Nets, hvor du enkelt kan aktivere AvtaleGiro med BankID.

Vær oppmerksom på at det kun må registreres AvtaleGiro. eFaktura vil dessverre ikke fungere med vår avtalegiroløsning.
 

Velg trekkdato

Ved avtaleinngåelse velger du en fast forfallsdato for betaling med AvtaleGiro. Lurer du på hvilken trekkdato du har, kan du se dette i betalingsplanen på Min side.

For å endre trekkdatoen kontakter du vårt kundesenter, så hjelper de deg.
 

Del opp betalingen

Ønsker du å dele opp betalingen eller endre antall betalingsterminer kan du kontakte vårt kundesenter.

Les mer om hvilke betalingsterminer vi tilbyr.
 

Få svar på flere spørsmål om betaling og faktura her