Viktig informasjon om endringer av eFaktura. Les mer her. 

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

For informasjon om skogbrannene på Rhodos, se denne siden.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Mestringstelefonen

Livet skjer ikke bare mellom kl 8-16, vi strekker oss langt for å være tilgjengelig dersom du trenger noen å snakke med. Mestringstelefonen hjelper deg med vanskelige tanker og veiledning innen psykisk helse. Tjenesten er åpen alle dager kl 08-23. Du får:

  • Støttesamtale med varighet opptil 30 minutter
  • Snakke med en sykepleier som har spisskompetanse på rådgivning innenfor problemstillinger knyttet til psykisk helse
  • Tjenesten leveres av vår samarbeidspartner SOS rådgivingstjeneste

Ring Mestringstelefonen – 22 96 50 57

Samtalene er anonyme. Tryg har ikke innsyn i samtalene du har med Mestringstelefonen.

Tjenesten kan benyttes av alle som har privat behandlingsforsikring hos Tryg. Tjenesten er kostnadsfri, og har ingen egenandel.

Eksempler på hva Mestringstelefonen kan hjelpe deg med
 

  • Synes du hverdagen er preget av problemer, stress og bekymringer? Trenger noen å lufte tankene dine med? Mange psykiske påkjenninger kan på sikt føre til muskel- og skjelettplager. Ved ta tak i stress og destruktive tanker på et tidlig stadium forebygger man at dette utvikler seg til mer alvorlige helseproblemer. Mestringstelefonen gir deg muligheten for en «mental debrief», og gir deg nyttige verktøy for å håndtere utfordringene dine.
     
  • Vi vet at flere sliter med ensomhet og psykiske plager i disse dager. Er du bekymret for noen du er glad i, men ikke vet helt hvordan du kan hjelpe? Mestringstelefonen gir en veiledende samtale. Du får informasjon om hvilke tilbud som finnes, og råd for hva du kan gjøre for å hjelpe
     
  • Synes du Teams og kommunikasjon digitalt blir frustrerende? Mye kommunikasjon forgår i disse dager over digitale løsninger, og vi kan ikke se og snakke med våre venner, familie og kollegaer på samme måte som tidligere. Dette kan føre til frustrasjon. Mestringstelefonen gir en støttende samtale, og verktøy til å komme videre i dialogen.
     
  • Er du litt stresset eller bekymret? Smitteverntiltakene har for mange vært vanskelig, og flere kjenner på stress både i jobbsituasjon og på hjemmebane. Gjennom Mestringstelefonen får du støttesamtaler for å bedre kunne håndtere denne type stress og bekymringer.



Tjenesten leveres av: 

Logo SOS International
 


Her finner du informasjon om Mestringstelefonen for bedrifter.