Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

  1. Tryg Magasinet

Har du hatt innbrudd?

Slik gjør du, dersom noen har brutt seg inn i hjemmet ditt.

En tyv med finlandshette bryter seg inn gjennom et vindu.

  • Meld forholdet til Politiet.

  • Vent med å rydde og vaske til politiet har fått sikret så mange spor som mulig.

  • Dersom politiet ikke kan komme, ta bilder og iverksett nødvendige sikring av skadestedet.

  • Sikre skadested og begrens skadeomfanget.

  • Kontakt glassmester for midlertidig sikring av knuste vinduer, låsesmed for sikring av låser/dører.

  • Ved tyveri av bank/kredittkort kontakter du banken for å få disse sperret.

  • Ta bilder eller film av skadene, se etter hva som er tatt slik at du får en midlertidig oversikt.


Meld og dokumenter skaden

Meld skaden til Tryg, vi veileder deg gjennom skadesaken. Om nødvendig sender vi ut en takstmann. Ved større skadeomfang kan vi være behjelpelig med reparasjoner.

God dokumentasjon gjør det lettere for forsikringsselskapet å behandle skadesaken. Ta derfor vare på kvitteringer, garantibevis og verdivurderinger slik at disse kan legges ved et eventuelt krav om du utsettes for innbrudd.

Meld skade