Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

For informasjon om skogbrannene på Rhodos, se denne siden.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Har du allerede hytteforsikring hos Tryg?

Slik legger du til Smarthytte som dekning på Min side

1. Logg inn på Min side
2. Klikk på "Fritidshusforsikring"
3. Trykk deretter på "endre forsikring"
4. Under "Legg til Smarthytte", klikk på "ja"
5. Scroll ned, og klikk "bestill"

Sånn - fiks ferdig! Du vil få en bekreftelse på e-post, og vil se den nye dekningen på Min side innen 2-4 virkedager.

Logg inn på Min side

Hvis du ønsker å kjøpe både hytteforsikring og Smarthytte hos Tryg, kan du gjøre det her.

Vil du heller at vi skal kontakte deg?
Fyll inn dette kontaktskjema, og du hører fra oss innen kort tid.