Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

Livbøye på en kai

Meglernytt 12/22

Meglerkanalen i vekst

Megleravdelingen i Tryg er ansvarlig for alle meglede kunder, uavhengig av kundestørrelse. Etter Tryg sitt oppkjøp av Codan ble vi et større miljø som skal betjene dere som meglere. Vi er blitt flere på KAM-siden, i avdelingen for portefølje og service, og i fag og UW.

Se vedlagt presentasjon av hvem vi er.

Dere finner både mailadresser og telefonnumre for å komme i kontakt med oss.

Codan konvertering

Vi nærmer oss slutten på arbeidet med arbeidet med å konvertere kunder fra Codan Forsikring over til Tryg. Vi er nå mer eller mindre ajour, og det gjenstår å konvertere kunder med desember forfall. Dette arbeidet har vært mer tidkrevende enn først antatt. Vi takker for at dere har vært forståelsesfulle og tålmodige i denne prosessen.

Slik melder du skade.

Meld skade med avtalenummer

For å sikre gode, raske og effektive skadebehandling ber Tryg om avtalenummer når det skal meldes skader, noe som er bransjestandard, i motsetning til organisasjonsnummer som er blitt brukt tidligere. Vi vet av erfaring at det kan være vanskelig for de ansatte å finne dette. Vi anbefaler derfor å gjøre avtalenummeret tilgjengelig på intranett eller gjennom andre kanaler slik at dette er lett tilgjengelig.

Avtalenummeret finner du i personportalen, Min bedrift eller på avtaledokumentet.

Vi ønsker alle en riktig god jul og takker for det gode samarbeidet vi har hatt i 2022.


Med vennlig hilsen
Håvard Stokke
Direktør Megler, Tryg Norge