Nettsiden vår blir snart enda bedre

Akkurat nå jobber vi med noen tekniske forbedringer av nettsiden vår. Dette kan bety at kjøp av forsikring, melding av skade og Min side/Min bedrift ikke fungerer som de skal.
Ingen grunn til panikk  – du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen.

BankID oppdaterer sine systemer 
BankID oppdaterer sine systemer i dag fra kl. 08-11. Du kan derfor oppleve problemer med å logge inn på Min side / Min bedrift, kjøpe forsikring og melde skade. Vi ber deg prøve igjen litt senere.

Er din bedrift rammet av uvær?
Meld din skade her. Les hva du kan gjøre for å begrense skadeomfanget.

Akkurat nå har vi noen tekniske utfordringer

Vi opplever noen tekniske utfordringer, og noen av våre tjenester er derfor utilgjengelig akkurat nå. Vi jobber med å ordne feilen, og du vil snart kunne bruke hele nettsiden vår som normalt igjen. Beklager ulempen!

For informasjon om skogbrannene på Rhodos, se denne siden.

Vi har fått henvendelser fra kunder som har mottatt e-poster om refusjon av et beløp på en gammel forsikringsfaktura. Disse e-postene er svindelforsøk. Vi oppfordrer alle om ikke å klikke på lenkene i disse e-postene og om å slette e-postene umiddelbart. 

Meld skade

Meld skaden 24 timer i døgnet i våre digitale skadeskjema.

Bedriftens ansatte vil bli bedt om å logge inn med privat BankID etter å ha valg skadetype.

Send inn ny informasjon i pågående sak

Har det skjedd noe nytt som påvirker saken din, eller var det noe du ikke fikk med når saken ble meldt?
Send inn ny informasjon og dokumentasjon i en pågående skadesak, som kvitteringer, kontaktinformasjon til vitner eller lignende.

Send inn ny informasjon

PS! Ha skadenummeret ditt klart.

 

Forsikringssvindel

Tryg jobber daglig med å bekjempe forsikringssvindel.

Les mer om forsikringssvindel